• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! BahisBonuslari.NET Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. BahisBonuslari.NET sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Bu akşam teravih namazı saat kaçta kılınacak? 24 Mart İstanbul-Ankara ve İzmir teravih saati

aykut

New member
Teravih namazı saat kaçta kılınacak?

Hz. Ömer, Hz. Osman ve Hz. Ali dönemlerinden başlayarak günümüze kadar cemaatle yirmi rekât olarak kılınan ve Ramazan'a özgü olan teravih namazınını bugün saat kaçta kılınacağı merak konusu oldu. Peki, bu akşam teravih namazı saat kaçta?

24 Mart 2025 tarihi için teravih namazı vakitleri için araştırmalar akşam saatlerinin yaklaşmasıyla hız kazandı. Ramazan'a özel bir namaz olan teravih namazının saatleri illere göre farklılık gösteriyor. İşte, 24 Mart İstanbul-Ankara ve İzmir teravih saati... BU AKŞAM TERAVİH NAMAZI SAAT KAÇTA? 2025 Ramazan İmsakiyesi ile 24 Mart akşamı illerde teravih namazı vakitleri belli oldu. Teravih namazı İstanbul'da: 20:47'de Ankara'da 20:30'da İzmir'de 20:50'de Bursa'da ise 20:45'de kılınacak. 2025 TERAVİH NAMAZ SAATLERİ İÇİN TIKLAYIN TERAVİH NAMAZI CEMAATLE Mİ KILINIR? Nafile namazların tek başına kılınması daha faziletli olduğu hâlde, teravih namazının cemaatle kılınması Hz. Peygamberin (s.a.s.) uygulamasıyla sabittir. Nitekim Hz. Peygamber teravih namazını birkaç defa cemaate kıldırmış, ancak daha sonra farz olur düşüncesiyle cemaate kıldırmaktan vazgeçmiştir (Buhârî, Salâtü’t-Teravih, 1; Müslim, Salâtü’-Müsâfirîn, 177). Hz. Ömer halife olunca, halkın dağınık bir şekilde teravih namazı kıldıklarını görüp, tekrar cemaatle kılınmasının daha uygun olacağını düşünmüş ve sahabeyle istişare ederek bu namazın yeniden cemaatle kılınmasını başlatmıştır. Halkın vecd içinde bu namazı kıldıklarını görünce, “Ne güzel bir âdet oldu” diyerek memnuniyetini belirtmiştir (Buhârî, Salâtü’t-Teravih, 1). Hz. Ali de, bu uygulama sebebiyle “Ömer mescitlerimizi teravihin feyziyle nurlandırdığı gibi, Allah da Ömer’in kabrini öyle nurlandırsın.” (Müttakî, Kenzü’l-ummâl, XII, 576) diye dua etmiştir.
 
Üst